|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
派左成績表..\\ 尋日返左學校玩,, 苦魚唔舒服,,返左屋企,,仲有冇事牙??" 派左成績表,,我都未攞比佢睇,,就系到罵\\ 咁叻你考囉,,乜都唔知就唔好講啦... 成日攞人同我比..人地F.幾牙.. 又唔見你攞全班最尾個個同我比..\\"
post time︰2006-05-21 10:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||