|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
憎]]]" ENGX2:謝鵬+黃少仲有好多人,,都被MR.A叫左出去罰... 抵死XDXD\\" 放學,,視藝隊最後一次,,有少少唔捨得TIM,, 睇完本4C班XXXX,,好驚..洗手間都唔敢入啦><" 多謝臭豬MING+佢既[情婦]請我食雪米X,,YUMMY~~!! 唔見左苦魚,,同ming+趙敏+梁x欣一齊走lu∼∼∼”” post time︰2006-05-22 09:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||