|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
可愛耶!!]]" 音:口試,,好彩冇抽中我...男班長彈得好激XPXP" 通識好悶悶悶>_<\\" 歷史冇帶豬><"慘慘]]*' 放學沖左落去聽歌唱比賽,, 佩佩姐個組唱得巧巧聽牙XD,,原來痢疾唱歌幾好聽@@" 仲諗住佢地有得入圍TIM><""\\"傷心 白粉超入左圍,,[工]屎哂牙XDXD 送左汶汶+洛A返屋企,,就同苦魚返去...7點到返到""
post time︰2006-05-24 11:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||