|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
兩條粉餅..><" 3點ming打黎叫我陪佢買野,,叫埋苦魚\\" 去左坑口,,哈哈,,又遲左>_<"SORRY!! 去左新都城,,買野比豬皮..." 跟住,,有兩條粉餅系到[支]我"""哼哼 去左M記食野,,CHOCOLATE新地,,YUMMY^^ 系到傾野,,有個人望住晒,,個眼神好[窮布]牙..><'驚驚@@>>>>*' 傾左好多野,,雖然我都唔鍾意佢,,但系我真系覺得佢咩咩咩牙嘛]]" 做咩罵我喎...嗚嗚,,老公牙.. 6點就走,,陪MING返屋企,, 就同苦魚走LU,,差點盪失路..## 返到黎..有人打比我...睇個NUMBER以為系MING,, 黎唔切聽,,就給左...打返比佢..以為系佢牙哥聽,, 唔記得左MING個名,,諗左好耐諗唔到,,就給左線,,好白痴牙//傻左.. 打比苦魚話佢知,,系咁笑我..話我老人痴呆又發作... 跟住諗住打返比MING,,打打下,,發現岩岩唔系MING打比我.. 系黃少.............好無奈"有冇人好似我咁白痴--" post time︰2006-05-28 08:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||