|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
好得意牙,,>33<" 視藝x2:系咁被林老豬讚我地,,第一次,,之前通常都系罵...>︿<" MATHS:而家好鍾意上牙,,^^ 中文d野好似答錯都有分咁,,有答就得>x<,,\\" 放學打排球,,同苦魚+汶汶+趙敏+洛A系到玩XX,, 避到我好想死,,好辛苦牙,,要跑多D先得啦]]" 跟住又將排球當籃球打,,有人黎借排球,,勁煩///" 系到問黎問去,,都唔想理佢啦..見唔到我地玩緊咩--" THEN,,同個B玩,,好CUTE牙,,><" 系到追住D男仔打.."" 我覺得謝鵬好似特登講佢既XXX,,攪到君><" 走個陣,,個B好似吾捨得咁,,扁晒嘴,,好鬼死得意牙!! 跟住送左汶汶+洛A返HOME就走....十+。
post time︰2006-05-30 11:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||