|
討厭了,,誰又真正了解我... | ||
|
總是強裝堅強`連大哭一場的勇氣也沒有* |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
希望...*' 今日考中作+通識,, 中作寫左第一題,,差唔多有半個鐘淨低,,差D訓著*' 通識我覺得幾容易,,岩岩夠鐘做!!好彩^^KAKA'__' 放學諗住去食野,,勁驚佢地誤會,,好想喊丫)" 唔好嬲我丫*______嗚/' 去左食大家樂,,豬皮+苦魚黎左傾計.. 見到有人拍戲,,佢地話見到唐寧,,我淨系聽到CUT一聲"-0- 跟住同苦魚玩寫歌詞...傾計.. 跟住謝鵬+黃少+CHILING走左... 見到馮桂C+佢細佬+佢丫媽,,冇耐苦魚走埋., 同汶汶+洛A+莊臣+[俊俊]KAKA,,奸仔去左天台...//" 原來我真系嚴重畏高...." 走個陣驚到痴左線--" 跟住又見到維他奶叔叔.,--"好驚丫'=口= 去左M記傾計...!!2點幾就走啦/////%% P.S唔見左張荷蘭,,俾唔到你啦奸仔><SOR丫* post time︰2006-06-16 06:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]()
[ 返回 Siki 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||