Sin00
暱稱: 初音@VoCaLoId 2狂熱者
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
傷心><
我回來了...
2010-08-24
2010-07-12
2010-04-25
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 64
今日人氣: 5
累積人氣: 1633
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 22 日  星期二   晴天


2008-07-22 分類: 未分類

今日去學日文第二期~~

而且睇番個成績....

唉.....考得好差呀> <

只係得94/100

超火的說.......哈~~

日文班內多了幾個豬同學......

好差勁.........

 

 






訪客留言 (返回 Sin00 的日誌)


debbie_ 於 2008-07-25 11:12 AM 發表:
為什麼沒有我的語-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為你既語唔多適合呢度用~~(嘟x~x仔~黎xx~)
 
Posted at 2008-08-03 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



紫劉輝 於 2008-07-23 04:28 AM 發表:
朝語:[你考得勁差,HA嘩]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 朝勁語:[我個名你都打少字....比miss lee 迷到溫溫鄧鄧......ha ma~~]
 
Posted at 2008-07-24 12:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheukhang520 於 2008-07-22 07:12 PM 發表:
94/100叫做差???咁串嘴!!!

(雞語)冇ga D「忍」,成日都咁串嘴ga,我放長雙眼睇下你點學日文。
(薛語)喂,靚仔,做咩又咁串嘴ar,你擺明唔妥我wo。
(苓語)下,你咁串嘴,唔係ar ma?唉,你以前都唔係咁串嘴ga,變晒la你。
(彗英語)嘩,真恐怖,又咁串嘴,我記你一世。謝善賀寫日文有如狂風掃落葉,又如降龍十八掌。
(朝勁語)又咁串嘴,ha ma?
(九公語)唔,又咁串嘴,(人生大道理...)
(群英語)曬氣la!又咁串嘴,(國語)站!!!(切音)
(布sir語)今日...牛同學...佢又咁串嘴...希望佢...改個自身...做個有用既人...
(大黃語)又咁串嘴,你讀屎片ga?!
(Miss Yan語)又咁串嘴...咁唔啱ga wo...right?
(老連語)(me嘴笑)牛同學又咁串嘴,串過魚蛋串。
(世輝語)哈,哈哈,哈哈哈,哈,又咁串嘴,ha ma?(擦聲)妖!!!
(浩咪語)你收皮la,日文我最強勁!!!
(du仔語)嘩,日文考得咁差,關我蛋治!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 (布sir語)今日...牛同學...佢又咁串嘴...希望佢...改個自身...做個有用既人...
仆街∼∼∼
Posted at 2008-07-24 12:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]