Sin00
暱稱: 初音@VoCaLoId 2狂熱者
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
傷心><
我回來了...
2010-08-24
2010-07-12
2010-04-25
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 64
今日人氣: 7
累積人氣: 1652
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 10 日  星期六   陰天


入手了∼ 開心 分類: 未分類

 今日同呀媽去荃灣...一入到漫畫店∼犬神∼我的狐仙女友∼魔法老師∼等漫畫一件不流∼掃掃掃∼

然後我個妹話要買NDS...之後NDS入手成功∼∼我個妹同我講話唔會借比我玩,唔緊要la∼∼

因為我唔會問佢借我會明搶!再唔係咪佢有佢番學我有我玩機lo∼∼

呵∼              呵∼

      呵∼                     呵∼

            呵∼                         呵∼






訪客留言 (返回 Sin00 的日誌)


debbie_ 於 2008-05-12 10:24 AM 發表:
我超幸福的說=]
請不要妒忌我XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你同X仔咁好,更係超幸福la∼唔阻你....我去溫書先∼
 
Posted at 2008-05-14 11:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheukhang520 於 2008-05-10 10:25 PM 發表:
你就好la,你媽me會陪你買野,又有得打機同睇漫畫,
又有PS2、PSP、NDS、結他,要咩有咩,仲有個妹同你爭野玩;
相反,我由細到大老豆都唔比打機同睇漫畫,話驚我沉迷wo,
我家姐同我ge channel完全唔同,基本上一D話題都無,
連爭野玩ge機會都無,所以我除左有幾枝結他外,
幾乎咩都無,百無。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 其實睇下你自己點睇架啫∼我都覺得自己好幸福,要咩有咩。但係你羨慕我有個妹同我爭野玩哩種思想絕對係大錯特錯∼我認為做獨生子最好∼而且你話我個妹同我同一channel一樣係錯∼全錯∼
Posted at 2008-05-11 03:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]