今日art個miss好仆街牙,,,吾見左3狗新刷膠,,,之後又搵吾返,,個pk miss叫我地每人夾$$賠返比佢,,,佢初初話夾1毫子後尾又話5毫子,,DUN...咁lun仆街都有架啵,,真係頂佢吾順,,跟住波波同維記比左$2,,佢地比埋我同張美個份之後我地就閃人lu,,,
中史堂好lun仆街牙又,,條pk又叫我答問題,,今日極眼訓冇咩精神同佢玩豆氣,,咁米答佢問題囉,,點lun知佢仲話我未答完啵,,仆街!!平時d人都係答左小小就可以坐,,,極吾鋸佢woo*lt is so cheap!!
英文堂對返個份工作紙,,,悶到我起到張工作紙入面d公仔油顏色,,跟住就pk啦,,比人妖見到即叫左我答問題,,,本來我個答案係錯架,,點鬼知個人妖聽錯左啵,,,仲話我啱tim,,之後往坐返底又油過,,,
科學堂眼訓到死死下咁,,咁啱獅拉佢又企起我格黎講書,,正爆,,咁我米可以訓囉,,,一打鐘極精神,,
上數學堂吾識牙d數>3<我有聽架,,但係吾識咁解,,hehe~
最後2堂中文作文,,,跟住課外活動,,,之後又去左銀座,,,,點知.........
今天已是22日了!!
|