今日黎左個實習miss教中文,,教到12月幾,,佢姓劉,,呵呵~仲幾講得笑既我諗,,
數學本來我個雲柏吾知飛左去邊,,但係個一刻我醒起我要聽書,,吾可以心散,,
所以個雲柏返返黎,,卡卡,,之後靜返1分鐘,,我同陳芷羚倒數60秒,,但係吾準喎,,>_<
d@t冇咩事發生,有既都吾想講,,,不過起窗口到見到1e上pe堂牙,,仲見到肅國雄喎,,
好白痴牙佢,,
通識堂聽MP3聽燭2堂牙,,聽聽下仲訓住左,,嘻嘻~方姐仲話我訓得好得意,,
仲話下次拎返部電話個陣比佢影喎,,傻既佢都,,
上英文堂簡直堂堂都係白痴堂黎既,,唉~冇得救,,
今堂科學要講個個專題牙,,客q死我牙,,,之後又靜返1分鐘既時候我同陳芷羚又起到倒數,,,
今次我數得超準,,,哈哈!!
放學鈍琪過左黎我個邊牙,,,,之後我再送佢搭車車走人lu~

|