Write Login Member Forum Logout
 

暱稱: >[..小倩"\|#
性別: 女
國家: 香港


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

暈"

 
2006 年 10 月 23 日  星期一

集隊*企企企企...

MATHS..1D都吾明LALA..

ENG..堂堂都係甘樣...

2堂PE,,2堂都起到做體測AR...跑左9分鐘16個圈,,跑到好暈..又眼花甘樣..抖左陣做游軟度,,42度/\/\*又緊返晒LA D根><"再抖左陣做SET UP,,42下..跟住做最後既掌上壓..好似25野..攰到我死死下甘..今晚一家好好訓LA*

中文,,對工作紙...

佛學堂,,做作業..做做下吾識訓著左..後尾比人嘈醒左..起度聽個痴呆鄧吹水,,佢講野前言不對後語既..無奈囉!!

LUNCH*我同LAMLAM起CATEEN把位,,鈍琪,,FELI,,葉嘉欣就出去買返黎..勁耐先返黎..差吾多最遲先係我地食完/\/\*

2堂VA..對作業..吹下水甘..楊思敏佢吾信我會問凌X宇..呵呵*我咁DIN,,點會吾禁問呢?我係邊個先得架...哈哈!!蔡巧儀佢地個個都話我好似2歲甘...姐係話我識講笑..不過又好似好抵B甘...我多野講炸嘛..其實我2歲半架啦...

返到屋企無幾耐淫YO打黎..落左去吹水+交換返本日記...

6點幾訓到8點幾..嘩..好攰AR..D骨已經開始痛LALA..

今晚早D訓先/\/\*

唉唉唉*下個禮拜標測LA...死LA..點算好..吾經吾覺我而家先知下個禮拜標測,,好驚TIM..

尼個禮拜開始有小測做LA..辛苦辛苦!!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 204 | »