數學教數...原來今日夏令woo*我都係個陣先知...時間真係過得快..嘰嘰*
英文尼堂吾記得做咩啦....冇計la..我上佢堂都原知所謂既..簡直都低低地既..!!
2堂PE超級好玩呀..我講緊好玩既緊係吾係miss個d好玩啦..係我同鈍琪起到扮gentleman,,笑死我ar..gentleman緊係尤我扮la..同佢起到玩真係鈍ar佢..=v="不過算..我都慣..!!
英文吾知講左d乜啦,,跟住就派默書簿個dd囉..87架佢都..哈哈!!我75呀..吾洗留堂呀..開心到爆呀/\/\"
中文堂到我表演ar..哇卡卡*講下下笑啫..要企出黎讀份報紙入面d內容..哈哈!!miss讚我講得好ar..!!
lunch個陣同鈍琪坐起老地方到坐..笑死我ar佢..佢話眼痛,,我米借個博頭比佢囉..點鬼知佢極搞野喎...佢吾識訓人博頭喎..真係搞野...上到課室仲好笑..有人開片..尼次都吾刺激既..淆晒低既..跟住雜草比人係咁打個死人頭woo*跟住佢仲講左句"屌"跟住班油除左條褲,,今日pe堂,,so佢地入面有條短褲..笑鬼死我呀個陣..
通識堂小測woo*痴線架,,小測可以起到抄架啵..我都係第1次炸,,我緊係周圍走抄人la..keke!!好似做左2頁半咁多囉..其實吾可以話做既,,係抄之岩..我都吾想架..咁我真係吾識牙嘛..冇計la..
放學鈍琪佢地又返屋企喎...咁米返屋企囉..
|