今日溫左書.
但玩多過溫.
成績>>仔細溫了21頁.
>>略略溫了77頁.
不太理想.
今晚本書唔係手.
又可以有借口休息多晚.
聽日一定要努力.
只是想像.
我的存在.
好像減慢了你的進度.
今晚又食自己.
只不過遲左小小返.
已經人去樓空.
我都唔想自己去.
好熱好多汗.
今日發現.
原來我已有個大肚腩.
傷心.
發現了.你的弱點.
請不要再襲擊我.
每一次你講呢個話題.
我回應你的時候.
總係比你話我.
好差.
為甚麼我的真話沒人信.
但當我說謊時亦沒人信.
身邊.
太多不信任.
是我咎由自取嗎?
人真的只信任自己嗎?
我想我現在還是.
會有一天.有人可以知道.
我今天最大的秘密嗎?
假如有."他/她".
會是誰呢.
我說出的原因會是甚麼呢?
假如感覺.
不會改變.
多好.
THE
FEEL
IS
GOOD
WHEN
WE
JOIN
TOGETHER
|