*日誌 × ''||SinG∼*
-        ×''||SinG∼*
        *        
*∼GolB||''×        -
SinG1216
暱稱: |SinG*
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-10
2010-11-26
2010-11-23
2010-11-22
2010-11-20
文章分類
全部 (197)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 66
今日人氣: 5
累積人氣: 2639
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 13 日  星期三   晴天


2010-01-13 分類: 未分類

踩到盡,好?壞?

 

發現有人玩LF2玩到上曬腦

係"小朋友齊打交2"

意識不良.劣!

 

會考!!!

我好僧你呀!~

I hate you so much!~

Go dead please!~

 

某天的人文堂.

王 _ 研 問:

係唔係一定要踩到盡先係最好呢?

I don't know

 

我有

一個接近不可能的夢想.愈要放棄.愈想得到

一個難以控制的情感.愈要忘記.記得愈深

 

這一切一切都因為我的腦袋作怪.

 

其實腦袋從何而來!?

感覺.思想.決定.實在太奇妙,

令人莫名奇妙.

全部都係"巧合"?

定係有一個"主宰"呢?

凡事皆可能!?

 

我希望自己係唯一.可能嗎