今日一樣咁番學...番到學校上數學堂既時候好想訓...根本冇心機聽書...數學堂轉堂既時候...我d眼淚流出來...可能好多人都會問『做咩喊呀....?』跟住李芷晴部我去左校醫室...校醫叫左我老豆黎車我...咁樣又過左學校既一日...如果俾我選...我會番學....唔想咁早番屋企.....番到屋企又冇野做....唉....發燒38.8度....凍~