
wakaka""今日悶到咩咁""/333\ 1:00起左身__去置樂買冷麵食"
返去打機~~!!!j仔同haman仔打俾我傾左一陣''=0000=''無奈
聽日去剪頭髮!!!!kaka"小英打俾我叫我落去!sorry lo!!唔得閒牙ma~
今日冇出街唷******???
p.s:你宜家咩撚鳩事牙!!邊個照你牙~~吹雞law !笨~~死gap婆
唔好以為有牙哥..有仔..有人撐先得ga"自已又唔敢一個人同人嘈~~
你好有料咩***死撚西!!你係呂明有人照喳!!!!出黎你咪又係陷家!!
by:鎖心子
|