wakaka**吾經吾過聽日就返學**今日訓到12:30**咁早既???
呢個假期同左好多小學既fd 出街同埋有好多小學既人約__真係好開心""
''我係中學到宜家未試過咁開心/33333\""明天要早起**pk lo??
無奈....琴日同袁袁and a 雪 talk=000-笑屎!!仲有好多hw未做**
by:鎖心子