wakaka**今日10:00起身打俾袁袁問佢係邊!!!我即刻換3去塭佢!!!
之後去食野!!!又去feel hair整頭髮~~!!矣.......袁袁整曲左!!!
仲有D啡色....佢整左$$240~~我就剪短左!!!!/33\好吾得牙~~
咁我同果個人講~~話想電.....但係佢又話要+錢!!!!仆街..之後
雅雪黎左~~11:00整到2:00~~走人""去旺角影貼紙相~~又買冷麵
走lo...**
by:鎖心子