今日是我的雙失情人節......講返先..**今日好悶....午息果陣!!
有個男既送左束花俾女仔""但係個女仔吾要...睇到我地wawa聲~
完左la!!上去禮堂果個佈道會**悶爆lu____""走人
by:鎖心子