
wakaka"""今日同樺樺行街街.....嘰^3^好累a~抽筋~~~
唉...果天又落雨lu.......落唔夠一分鐘又停左lu.....????
返屋企la~~唔得la~好眼訓a我要訓覺a~sleep~~z"z"z'z'
今晚冇人陪我''反''la~嗚.........好悶a~icq又冇人 on~~msn唔洗講la~
唉.....10:09分?冇電視睇....又冇野好玩....鎖心子討厭星期日~~ka"""
小余今日返左大6~~佢係大6希有電腦wo~(hehe)....
仲有hw末做~嘰...雅雪係功課上最好的fd子!懶蟲的我~~~
by:鎖心子
|