今日...
幫人背書
係邊個唔講啦..
好多人問字...
有啲唔識一年班啲字
幼稚園都有啲人要問...
智商..
?!
幫人背書背左幾粒鍾
仲係唔識-_____-"
有啲讀極都唔岩
唉......
幾年級啊我操?!
係佢張野寫住TyKin個啲
我有啲怕怕
錯左就大獲..
一齊死-_____-
不過信得過佢
最多打_佢
係咁多
掰
cm囝啊/口\
番學lu
好鬼悶
係咁多啦
有乜野既話
自己諗下點同我講啦xd;]
星期五..星期六唔得閒 星期日想搵我就打我手提啦~__~→62200548
星期六又要番學操他的媽再幹他的爸 加【寶】習 唉.3.煩:@
啊哥部腦ing;]
今日要【寶】習sad 兩粒中-.-不如比錢我去網吧打兩粒中啦吊..〝寶〞兩個中要成100幾-.- 兩粒中唔過廿蚊啦:@
星期一:)同bulan,雞皮去天水圍公園拍河童寫真:) 搵童真-.-(好鬼膠-.-拍完講比大家知上yt睇a_a)
好多節目-.-係咁掰
日日要打bl0g就要去人地屋企勁煩SAD~ 練跑~唱歌 煩 好撚多攻課.
Music Playlist at MixPod.com