尼几日我总覺得 若得若失 甘... 5知自己做咩 不明所以.... 心情好差 对好多野都好反感..
有時我會想 問 何謂朋友 !?? 難道所謂ge朋友个个都系 '見利忘義 貪得無厭的嗎? 難道沒有一个能與你真心相待 的人?!
我不明白為个个一有事,就黎.. 冇事 一搵佢地 就走夾5頭... 好火.. 唉~ 个个都系甘 能否有一个例外ar ~ !
倘若友情經不起考驗 , 那还算 什么友情 !!!!