琴日同斌傾電- -之後俊打黎...同左俊傾左10s~~內容係..隔離線有人- -
之後俊聽完..好似有d嬲咁cut左我線- -但之後又sd返sms比我..話我有人陪..佢唔使再擔心我- -
之後斌問我邊個打黎- -我未話一個朋友- -佢問我男定女- -我未話男- -之後佢哦完..又問我傾左d咩- -
- -之後我話俊好似嬲嬲地咁cut左我線- -我話聽日我打返比俊- -..之後斌話佢又要我打- -...我答應左俊的~~..之後佢話9點幾打黎hold住我條線- -
- -仲話我唔打比佢佢嬲- -有d無奈...
=0=我星期5可能放假同琦行街- -斌話又要請假- -好似話要同我去睇戲- -....你人緣好..應該有好多人陪你睇吧.. |