`★Is It The End?!
今日係ccc生日
講定生日快樂先a_a
今日默中文
同open book冇分別
成班冇人吾出貓
但係都有d傻既會吾合格-_-
lunch返屋企換衫去練毽
踢左3個鐘 踢到好攰~.~
背脊粒野要快d好t3t
今日頭2堂就測bio
21條岩2條
不過岩哂都要成份抄一次
第3堂測英文
份卷都ok易a_a
第4測做埋d maths
第5,6堂maths
溫sir玩個程式玩到傻左@@
lunch同梁鈞賀去左7仔食 食完返學校踢毽
7,8堂put 悶~.~
之後ccc佢地成班上左黎做maths pj
肥k同ccc sm我~.~
好慘t0t
佢地2個真係傻嫁~[]~
之後就同ccc玩cso
邊做地理簿邊玩
搞到成日死-v-
今日冇返學
因為背脊果粒野...好痛t3t
係屋企冇乜野做
就上網搵下maths pj有冇d題目可以轉
點知比我搵到d野
就比ccc睇下
等佢黎決定做咩題目
ccc 記得知道做咩題目之後講我知~.~
5點幾royroy 肥偉 啊勇上左黎做dt張凳
做到7點到 落勇去左kfc食野
食完就返屋企~~~~~
今日上上下堂發現背脊好痛
之後搵royroy睇下咩黎
先知我背脊腫左成粒野
上到maths要搵溫sir扶我落sick room
吾該哂溫sir._.v
之後放學返到屋企就換衫去聯合
等左4個鐘 終於走得
醫生話我係發炎
如果食完d消炎藥都仲未好
就要返醫院開刀切左佢~.~...
千其吾好要我開刀t3t
我吾想一年開二次t^t
今朝7點2起左身
訓左係張床1個鐘睇電視 之後先去刷牙洗面
9點落去m記
我落到去得我一條友
等左5分鐘 林志豪先黎到~.~
陳翠珠琴日又話自己一定吾會遲到 點知遲左5分鐘.v.
之後9點8到落去等龍潔欣
廖博文遲左個半鐘 駁打.v.
接完廖博文去圖書館借maths書
之後返屋企做 做到12點幾打機
ccc走果時吾記得拎d書去還
又要我落街~.~
之後就幫ccc整cso個穿牆 最後都係整吾到 sor喔!!!
之後就同佢玩明星三缺一