今日 一朝早起身番學 今次考英文作文同佛學 慘喇
英文作文就好OK既 好快就做完 但佛學就 我好似失憶咁
佛學咩都吾幾得晒咁 仲差吾多全部唔識 唉... 今次一定肥佬喇
今日咁鬼唔開心 所以放學我就走人番屋企 好唔好彩 係屋企留下見到牙哥
我諗佢仲係避緊我 跟住 我有lift睇番轉頭 佢仲慢慢行
令我覺得好唔開心 我覺得佢係咪 應該聽我講先 就下定論
我真好想同你講 你唔好再誤會落去 希望喇