今日 一朝早起身番學 今次考中文同普通話筆試 ok喇
都考得唔錯 兩次都係黃sir監堂 黃sir仲同我地玩 真係好好笑
放學 撞到Miss Ng就順便問佢囉 Drama既稿 點知仲俾miss叫往
要練習Drama 搞到要練tim Miss Ng仲話星期一要練 個日仲諗住早放
可以早d去玩 玩得耐d tim 唉... 跟住練完 我就同牙妖,牙翁,校花 去公園玩
玩左一陣校花就話趕時間要走 得番我地3個 之後 我地就走人 返屋企...