中三要讀書了
3b+油=D
依家既3b都幾團結同幾聽書
成個星期無上maths堂
有d吾慣.3.''!
近排日日系學校打波打到俾人趕先走
俾人趕真爽
依家打籃球..真系要練好d射波/3\
我最失敗就系射波吾準
自卑inG
無見一個暑假..
移位同禧禧既技術已經遠超我了
進步神速
好羨慕牙v_v
講番我自己先>3
其實我已經有鐘意既人啦
不過我吾想佢行番我之前條女條路
所以我都吾會選擇去追求佢.3.''!
而且有fd又鐘意左佢
鐘意佢..又吾可以成為男女朋友的感覺不好受/3\
c0mmenT★` Plz -v-
|