☆
》﹏流星雨〃☆≡=-
。》為妳《帶來希望﹏。
唉...今日測中文作文同會計...
做中作個時諗左一陣先揀題目..
作作下之後好似有d離題咁...
不過冇理 繼續作落去...
到作完個時 睇番...
咦 咁似離曬題咁=口="""
不過照交-3-""
到考會計...唔多識做-3-""
唉...平時又幾ok...點知一考就....乜都唔識咁-x-"
聽日考中文聆聽同英文聆聽=0=
要加油呀-c-"