唉...今日收功課先知冇帶....仲以為要留堂..
今日英文要默書 琴晚諗住溫...點知...冇帶默書範圍 溫唔到呀/3\""
好彩 係最尾個堂先默姐@@番到去即刻扲番個範圍 但一路都唔記得溫=口=""
到中午食飯先記得 就默書 橫掂上堂溫都唔掂 咪帶埋出去溫囉
好彩到默個時熟曬 咁先冇咁大獲= =""
放學個時仲以為要留堂啦 點知@@冇我份xD
呵呵 睇怕我同缺點冇緣份嚕=0=""
放左學冇野做 去左電腦室打發時間(因為要等埋人去買bbq個d野)
唉...希望聽日唔好落雨啦>"< 唔係就冇得燒野食嫁啦
番屋企摺多d晴天公仔先xD 卡卡 講下笑-﹏-" 想摺都唔識摺啦~_~"
『大家 唔好因為1D事就絕望 因為 希望在明天呀馬xD』 |