》﹏流星雨〃☆≡=-

。》為妳《帶來希望﹏。

SiuWai2006
暱稱: Siu威∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-06
2007-02-03
2007-02-02
2007-02-01
2007-01-30
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 68
今日人氣: 1
累積人氣: 1115
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天


累.... 分類: 未分類

今日冇落雨...好好彩@@

今日扲燒野食d野上去 扲得好辛苦/3\

唔想打過程..

今日既旅行都算係好難忘@@

因為好玩過上3年d旅行..

好累 唔想打咁多...

2006 年 11 月 22 日  星期三   雨天


失策.. 分類: 未分類

唉...今日收功課先知冇帶....仲以為要留堂..

今日英文要默書 琴晚諗住溫...點知...冇帶默書範圍 溫唔到呀/3\""

好彩 係最尾個堂先默姐@@番到去即刻扲番個範圍 但一路都唔記得溫=口=""

到中午食飯先記得 就默書 橫掂上堂溫都唔掂 咪帶埋出去溫囉

好彩到默個時熟曬 咁先冇咁大獲= =""

放學個時仲以為要留堂啦 點知@@冇我份xD

呵呵 睇怕我同缺點冇緣份嚕=0=""

放左學冇野做 去左電腦室打發時間(因為要等埋人去買bbq個d野)

唉...希望聽日唔好落雨啦>"< 唔係就冇得燒野食嫁啦

番屋企摺多d晴天公仔先xD 卡卡 講下笑-﹏-" 想摺都唔識摺啦~_~"

『大家 唔好因為1D事就絕望 因為 希望在明天呀馬xD』

2006 年 11 月 21 日  星期二   雨天


2006-11-21 無奈 分類: 未分類

唉...今日既上堂表現 未如理想= =""

訓覺訓多左好多/﹏\"唔得呀 再係咁真係唔洗升中5啦/3\

今日既天氣都係未如理想-﹏-" 十一月落雨 幾難得下=0="

今晚睇電視時 要用埋張被  因為天氣真係好凍>﹏<""

大家 依家既天氣好易病嫁@@ 小心d身體呀""

2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天


唉... 分類: 未分類

唉...英文對我黎講係最大既障礙=3=""

上堂又唔係幾明miss講咩 英文功課又唔係幾識做/3\""

唔得\3/我要克服英文@0@""諗下好啦-﹏-"

今日放學 橫掂都好悶 咪去上下數學補課@@

點知1上堂就派卷比人做 xD 張卷又係之前補課個份(講明先 我數學唔係好屎@@ 其實唔洗補 悶先上嫁昨= ="")

唔洗一陣做曬 係度聽阿sir講數-﹏-  到左4點半左右 有d悶 咪提早走囉

阿sir比 但臨走前佢話 係唔係d數太易 唔岩你d咁高級既人=口=""哇靠 呢句夠曬串- -""

佢問完 呵 我唔鬼理佢 繼續走佬=0="

出左門口先記得有個fd今日補英文 所以等埋佢=0=""

xD 打住呢到  希望大家生活愉快啦=﹏="

2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天


無聊既一日xD 不安 分類: 未分類

今日 出奇地無聊@0@"

因為 我冇為自己預定咩節目-3-""

今日2點先玩電腦@@ 因為11點半先起身-3-  我妹用電腦用到2點先比我=3="

卡卡 佢又學人整日記 仲要整到〝烏里馬叉〞xD 之後又要問我呢樣個樣  搞到我有D興 之後咪鬧佢囉=0=

最好笑係....佢整完先講 整黎都冇用既  曬我時間xD 笑死 唔識整學人整 整完先冇用

呵 今晚先有節目 不過呢個節目都算係幾無聊-3-""個節目就係做功課=口=""

唉~ 為左學業..嗯嗯 唯有頂硬上啦-﹏-"  我要讀上大學 哇卡卡 我係度﹏痴人說夢話。a__a"

中5都唔知讀唔讀到添/3\  唯有努力努力再努力啦=0=  有睇我日記個D“大小朋友”都要‵干爸爹′呀@@""