16.9.2006
筋蕉要練田徑。。。
07:30起左身喇!
約左老婆大人、Caroline同Edison
系大圍火車站等=]
Lin姐到左先
最尾Edison..
屈佢請搭的..
屈吾成..都系Lin姐請..
我要講聲多謝Lin姐
番到學校謝SIR未番..
Lin姐同老婆啲野系曬入面..
冇得換衫字!
打左47個Call比謝SIR..
有1個系通..
換衫..
HUGO黎左..
100個開心XD
跑左6個30米同60米!
好支力!
練完同Winnie食M記!
D!u佢..冇曬Mac旋風!
食屎喇!
不過都叫左我中意既士多啤利雪糕!
好好味也!