岩岩同隻鬼傾msn 好開心呀 終於可以同佢傾到
但係我d英文就......
唉早知一早學好d英文啦 緊就可以同佢傾多d野喇
唔知係咪 鍾e左佢呢 唉...
但個心仲係放唔抵之前個 好唔開心呀
自己真係....愛是太遲
最心痛是 愛是太遲
有些心意 不可等某個日子
盲目地發奮 忙忙忙其實自私
夢中也習慣 有壓力要我得志
最可怕是 愛需要及時
只差一秒 心聲都已變歷史
忙極亦放肆 見我愛見的相知
要抱要吻要怎麼也好
偏要推說等下一次
我也覺 我體質 彷似下降
看了症得到是 別要太忙
而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕
日夜做 儲的錢 都應該夠
到聖誕 正好講 跟我白頭
誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久
錯失太易 愛得太遲
我怎想到 她忍不到那日子
盲目地發奮 忙忙忙從來未知
幸福會掠過 再也沒法說鍾意
愛一個字 也需要及時
只差一秒 心聲都已變歷史
為何未放肆 見我愛見的相知
要抱要吻要怎麼也好
不要相信一切有下次

|