| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 1 日 星期三  |
| 2008-9-30 |
分類: 未分類 |
今朝,本來約左峰番學ge
但係驚呀妹唔開心,所以就去左天慈接佢番學
今日跑男乙,
男乙跑尾2,所以好多時間玩
係度同呀權佢地吹水,
到我地跑啦@@"
一起跑,好多好多人係度嘈,
1大1細
跑得好輕鬆,係咁過人...正
跑完第一個大圈番到,小也好似個教練咁
話思遠,做咩跑咁慢 ......咁上下
之後我就加速啦
之後跑埋個細,又到番條喬有好多人同我講加油..
我就博曬老命咁跑,跑得過第15..
問番先知,9志跟左d f.4跑2個細
所以比人out左,
我可能第10名~"~..
番去同佢地玩..好開心..
|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 78 | »
|