老婆W 1314只愛老公B一個(>3<)
[▊×﹎..如果沒有BO。B。﹏×°°█|★×或者我根本還暫在原處﹏●*我要忘記過去..*××"而只想跟BO。B。擁有共同美好的回憶和將來°||...**╮現在我的心只有老公一個◆_\;//一生一世永遠愛他?*永不分開!☆
Siu_wing1121
暱稱: S!u_wing
性別: 女
國家: 澳洲
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
I come back la=P
2009-05-15
已經4月
好耐冇打......
好痛
文章分類
全部 (95)
S!u_wing既每日所碎事 (84)
未分類 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 40
今日人氣: 3
累積人氣: 771
 
2008 年 6 月 4 日  星期三   雨天


今日全日冇冇聊聊 滿足

分類: S!u_wing既每日所碎事

 今日全日就好冇聊甘 打牌 上網 睇日劇

聽歌........睇卡通................

今朝我7點差5多25分先morning call老公...傾傾下就收左線

我老公同我講返...原來佢電電冇電.......嚇得我唷 我以為佢嬲左我所以先cut左我

收左線之後我就繼續訓 (---0---)zzzzzzz

 一訓就訓到10點幾..........then 我就行開左

到左下晝先返屋企 返黎換返3 3就睇埋少少神探伽利略

之後就打左一陣牌 6點幾中到先食飯 今日晏左食

食完格左一陣就中涼 我沖完就返房同老公傾計計

同埋打返diary~ 今日就係甘na

係啵......我尋日add左bob lu~ 本來係佢add既 不過佢吾係太知點add

所以佢比左佢msn我 叫我add佢~ ha.......

  

發表時間:2008-06-04 06:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]