先黎第一科就係英文?!!!!
omg......好難唷.....雖然差5多刀答哂
不過講真...有d刀系亂填........又其Essay果part
我寫吾哂......第一次寫Essay......寫到我手刀痺哂
1個半中頭.......寫得好急......返而listening 刀ok~
今日lunch好冇奈......
因為聽ar phong講 Cherry 問佢我係咪同ar BoB拍拖
ar phong 竟然答係......我聽完之後 我話佢仲咩要甘講
我同佢刀系冇野......我比人屈就ar>_____< 我只系同ar BoB係煙友ja
之後我同ar BoB講返.......佢冇出聲 ar phong直接問BoB 話我同佢好襯
我聽到話係咩 不過野可以亂食 但說話吾好亂講.........令我估刀估吾到
就係BoB 佢吾單單冇講咩 2且仲同佢講 多謝= =
大佬ar 吾好甘線我ar 同佢講清楚麻 宜+我地比ar phong同Cherry搞到好似我地真系一齊甘
唉~ 佢地小朋友真系小朋友 一齊玩 一齊煲煙 一齊傾計 就話拍拖...................
不過可惜 我有老公唷~ 我吾會一拖2架~
我只會愛我老公一個........吾會愛其他人
5好再甘講我唷.......