唉唉唉!!
我好內無寫la!!
今日寫番,感覺KK地(有D九唔八添)
------------------------------
^^哈...首先
今日考曬所有耶啦㊣
sO• sO HaPpY!!!!!
BuT.........
聽日就系死期
◆◆◆唉唉唉◆◆◆
考完之後果日就對卷
挽得果半日
車.........
★★★★★★★★★★★★★
望就望科科合格LA!!
我吾想重考...又吾想留級哇~
不過我今次應該OKK既~
最後..
就係下次見!!
T..H..X~
By 縈