| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 12 月 8 日 星期六  |
| 2007-12-08 |
分類: 未分類 |
今天其實真的不錯,
回小學,真的很開心。
去市中心也很開心,
回校打籃球也很開心,
但……回家後發現了你的blog裡……
我哭了,
但我一早就預計了這遲早會發生,
所以我比之前堅強……
你說你對我沒有了之前的感覺,
想做回朋友,
我真的沒所謂,
因為你,我又開心了2個星期……
希望你活得開心,
在沒有我的日子裡,
你要好好保重自己,
我已經不在你身邊了……
令狐回來了,
朋友們,現在我需要你們的肩膀……
哭……
|
|
|
Sleki 於 2007-12-10 05:55 PM 發表:
肥囡,我唔要你個博頭,我要你個面豬登﹗ 好多肉﹗好好mit呀﹗
|
|
|
肥囡-` 於 2007-12-09 11:26 PM 發表:
爹爹.. 撐住牙! 有我地幫你頂住! 你放心b0.. 你出到聲; 我1定吾會托你手睜既' 泥泥泥` 我借比你! 你有我地牙- 我地點刀會陪系你身邊 {不 離 不 棄!} =) you'll never walk alone!<3
|
|
|
KELVIN_ 於 2007-12-09 06:33 PM 發表:
吾好吾開心啦 ,, {肩膀;} ?! 我有大把 !! 求其拎個去用 ~
|
|
|
Sleki 於 2007-12-09 05:25 PM 發表:
Thx all of you!說真的,I am so touching!Friends are my supporters.
|
|
|
MaGg!E]],,傻囡囡 於 2007-12-09 04:06 PM 發表:
我刀借比個髆頭你喊牙* 肥爹出到聲,, 傻囡一定支持你牙,, 你一定要撐住牙,, +油* 向正面諗牙`` 一,二,三,笑`` WAKAKA ! =]* 開心D牙,, 吾好再喊喇,, 會吾靚仔架xD* yOyO* =]
|
|
|
sooben 於 2007-12-09 12:59 PM 發表:
我一定會借'肩膀'比你. 你甘堅強......我一定會支持你......magic samson 記得在我的qooza 留言......
|
|
|
`+RaZi 於 2007-12-08 11:03 PM 發表:
肥爹;我撐你<3" 你吾嫌我矮既; 我借'肩膀'比你! 吾好甘d0wn`啦*
|
|