|
2009-07-03 |
|
話說今天又是美好的一天呢=v=
下午兩點幾同咗瑩儿諗住去買BBQd野
點知個死人趙達竟然話聽日先買 
搞到我地白行一趟=3=
之後瑩儿話黎我屋企"我地就滾過去la
滾到三盞燈某食肆前"見到一位好熟口面ge人
望清楚d原來係a霍生也 
之後扮乜都睇唔到係咁向前行"我知佢發現到我架
唔知點解見到佢之後就淨係識得哈哈哈係到笑"乜都唔識講
幾經辛苦滾回家中"第一眼吸引我ge就係舅父
佢又再次訓係個廳到 
之後滾去房間"同瑩儿一邊傾計一邊汁野"
原來濠江係好浪費紙ge"仲話咩環保wo"
汁完之後就去咗玩電腦la
差唔多5點半時陪咗瑩儿去買BBQ ge野
之後就say goodbye了

仲有13日=v=
|
|
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-07-07 10:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-07 10:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
.......戈日去BBQ唔叫我... 憎死你地...>^
|
網主回覆
我地以為趙達有同你講a ma Posted at 2009-07-07 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-07-07 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小魚' 於 2009-07-06 12:46 PM 發表:
- c0mm2nT' - 快d打blog啦
|
網主回覆
THX...
會盡量打blog架la Posted at 2009-07-06 04:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-07-04 01:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|