You are the apple of my eyes.
2009-07-03
分類: `暑假=]

話說今天又是美好的一天呢=v=

下午兩點幾同咗瑩儿諗住去買BBQd野

點知個死人趙達竟然話聽日先買

搞到我地白行一趟=3=

之後瑩儿話黎我屋企"我地就滾過去la

滾到三盞燈某食肆前"見到一位好熟口面ge人

望清楚d原來係a霍生也

之後扮乜都睇唔到係咁向前行"我知佢發現到我架

唔知點解見到佢之後就淨係識得哈哈哈係到笑"乜都唔識講

幾經辛苦滾回家中"第一眼吸引我ge就係舅父

佢又再次訓係個廳到

之後滾去房間"同瑩儿一邊傾計一邊汁野"

原來濠江係好浪費紙ge"仲話咩環保wo"

汁完之後就去咗玩電腦la

差唔多5點半時陪咗瑩儿去買BBQ ge野

之後就say goodbye了

仲有13日=v=






訪客留言 (返回 Smile030 的日誌)


sally_leng 於 2009-07-06 08:47 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2009-07-07 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BaGeL_00 於 2009-07-06 07:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-07 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BaGeL_00 於 2009-07-06 07:42 PM 發表:
.......戈日去BBQ唔叫我...
憎死你地...>^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地以為趙達有同你講a ma
Posted at 2009-07-07 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoshi2006one 於 2009-07-06 07:15 PM 發表:
comment
比你...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2009-07-07 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小魚' 於 2009-07-06 12:46 PM 發表:
- c0mm2nT'
- 快d打blog啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX...
會盡量打blog架la
Posted at 2009-07-06 04:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MICKEYYO 於 2009-07-04 01:35 PM 發表:
=.cm.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2009-07-04 01:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Smile030
暱稱: `莫恨=]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
好友名單