You are the apple of my eyes.
2009-11-11
分類: `雜=]

話咁快部機又唔知乜Q事地壞Q咗

話要咩windows ge安裝碟整返至得= =

又冇搞錯,,做乜事咁快又壞呢...

話咁快第一段考試又黎la

哈哈哈,,代數d成績唔方好得去邊,,冇計,,淨係後面戈版都已經扣咗30分

歷史就更加唔好提,,我竟然有條問答有一半答案唔記得咗寫=3=

仲要面對化學同英文..................

今日考完歷史之後,,同咗靚姨同laughing放

同咗laughing姐返歸後就同靚姨係到hea

hea下hea下去咗佳景,,個溜冰場竟然一條友仔都冇...

我就同靚姨企咗係到傾咗成唔知幾耐ge計

之後大概11點幾就滾咗返到屋企

面對住戈部開唔著ge電腦真係好無奈

惟有返黎呢個我熟悉ge中央圖書館到打呢篇咁ge野

話說施瑩瑩就快生日,,琴日經過一間新開ge格仔舖到買咗樣野比佢

唔知佢中唔中意呢~3~

不過點解11月份咁Q多人生日ge

laughing,,甄文蕙,,施瑩瑩,,金魚,,林子艾,,徐偉倫and仲有很多很多

今個月破產都似= =






訪客留言 (返回 Smile030 的日誌)


wingXwa1314 於 2009-11-13 08:04 PM 發表:
咁多人生日ge*0*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪係lo= =
Posted at 2009-11-18 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TofuYan 於 2009-11-12 01:55 PM 發表:
comment
c塋塋幾號生日?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢15號生日架.
Posted at 2009-11-18 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fongrainka 於 2009-11-12 01:16 PM 發表:
說真的...
11月真的超級多人生日,
包括我媽在內,
我的錢包已經所剩無幾..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

....唉.
真悲哀..
Posted at 2009-11-18 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BaGeL_00 於 2009-11-11 11:17 PM 發表:
唉...
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...thx~
Posted at 2009-11-18 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sui2LOVE1314 於 2009-11-11 09:27 PM 發表:
c0mm2nt
我之前部腦都係咁,,
E+裝左新GE冇事LU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=3=咩意思
Posted at 2009-11-18 07:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leo283605439 於 2009-11-11 09:09 PM 發表:
..............cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2009-11-18 07:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ngailoveyou 於 2009-11-11 08:50 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2009-11-18 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sally_leng 於 2009-11-11 06:49 PM 發表:
cmcm wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2009-11-18 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Smile030
暱稱: `莫恨=]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
好友名單