You are the apple of my eyes.
2009-11-27
分類: `雜=]

今日冇lala比miss捉咗去幫手調位,,好不幸地比人調咗係第一排= =

隔離戈位人兄係趙達...後面戈個係吳梓文,,吳梓文隔離戈個係賴英偉.

四點幾排到五點幾,,幾經辛苦先排完...

八婆就happy la,,同小藝坐T^T...

好唔捨得八婆d gag gag野=3=

話說呢幾日都唔想留係屋企...想訓街.

冇計la,,鬼叫我a ma黎咗咩,,準備訓覺戈陣又係到吵,,訓醒又係到吵.

仲叫我表哥教我同表姐"思想教育",,食屎la.

個原因只不過係因為我準備訓覺戈陣個頭髮仲有少少濕= =

頂佢個肺a,,日日都係到吵,,日煩夜煩,,屌.

仲要下個月唔知幾號去香港到慢慢教lo,,頂.

近排心情唔知點解好鬱悶..........好想打人....






訪客留言 (返回 Smile030 的日誌)


sui2LOVE1314 於 2009-12-01 07:53 PM 發表:
賤人..
調左位我刀記住你.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

八婆
我都會記住你.
Posted at 2009-12-01 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ngailoveyou 於 2009-11-27 10:01 PM 發表:
um..芝姐.` 真慘..==' 思想教育...咁gag ge=/=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好悲哀= =.
Posted at 2009-11-28 08:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



beechan123 於 2009-11-27 08:37 PM 發表:
我尼排心情都好愁啊;
都好想打人XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

xd
咁一齊搵個人黎打.
Posted at 2009-11-28 08:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BaGeL_00 於 2009-11-27 08:30 PM 發表:
咁好..!!
同達子坐..!!^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..好好咩..
Posted at 2009-11-27 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sui2LOVE1314 於 2009-11-27 07:40 PM 發表:
真慘真慘..
呢D日子我過慣..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.......=3=死八婆
Posted at 2009-11-27 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Smile030
暱稱: `莫恨=]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
好友名單