今日發生左二件事呀,
第一件事;
小息個陣死人高志能無啦啦串撚鳩我
見住佢反櫈總要踢撚鳩我囉
總可以吹到話張櫈自己del囉
之後lunch time後,韋芷過左泥幫我地串鳩個肥仔
係咁反枱,笑撚到我仆街
嚇到個肥仔一粒聲都唔咁出
哈哈!!>.<
放學本來要小老師不過我,吔囝,大蚊唔去
之後去到藍球場見到李SIR即刻走人.......
唔講lo
留cm呀
第二件事;
本來想同劉加去大埔廣場揾大蚊,
點知行行下見到我堂家姐,
之後即刻調頭走,但係佢見到我囉屌,
係又問唔係又問,點知講講下作左個大話屌''
不過好彩佢都信我''哈哈'''
留CM呀
分類: 未分類 |