原來成個月冇打了 -口-
甘日晨早比牙哥嘈醒 -00-
睇電視. 一開就要到大大個基拉
仲研究緊綾波麗同基拉系咪同一套野.
就冇得睇了 -000- *
之後開電腦 , 達達先同我講
基拉 : gundam seed 新傳 ( ? ) *
綾波麗 : EVA !
想睇EVA Tim -0-
之後 4 點幾 ,
睇 { 豬古力掌門人 }
同宇宇傾電話. 原來佢真系好 無聊 既 -口-
剪幾句落黎. 有低線系我. 冇系佢
我個ANIMAX比人CUT左牙 !
你系邊睇咖 ?!
屋企囉
我系問你經咩睇牙 ?
經電視囉 -口- ( 到E+都狂笑了 )
甘點解你電視有得睇牙 ?! ( 佢都忍吾住笑了 )
我.. 我牙Ma 買 .. 咖嘛
點買牙就系 !?
比$囉 -0-
我系問比 $ 邊個牙 !?
animax囉都話 !
其實我系想問你用有線定NOW
哦 .. 我NOW咖
真系 .. 問非所答
系你問得吾好姐 -口-
夜晚. 同個@左好耐都冇傾過既網友傾左好耐.
原來佢.. 同陳思浩差吾多 =口=
系令仔D甘解 -______-
|