聽完秀芝講o既嘢, 突然令我唸起好多國寶對我o既好, 覺得自己好幸福, 好好采, 識到個對我咁好o既男朋友
可能係自己傻先會咁唸啦, 道理我明:岩岩拍拖, 唔好至奇啦, 以後就唔知會點架啦!
但我真係好掛住國寶呀~如果可以真係好想乜都唔理, 即刻飛去搵佢, 即刻攬實佢
其實好多時我都會好驚, 好擔心唔知咁o既幸福可以維持幾耐, 好耐心我多愁善感o既性格, 久而久之國寶會唔會頂唔順, 但每次當我提起哩d問題o既時候, 國寶都會答我:"唔好唸咁多啦,開心米得囉"
唉~好矛盾呀, South本身就係一個矛盾...我好滿足於現在o既幸福, 但又驚幸福黎得快去得快
唉~~~好無mood 呀~老公, 如果你係我身邊就好啦...我好掛住你呀!!!
|