辛苦左半年, "亞大田"開幕式終於開始喇!!!
暨大好威呀, 唔止請到孫楠黎, 仲有廣東電視台直播 "亞大田"開幕式添丫, 威到爆~!
今日下晏兩點半就開始著裝化妝喇, 我o地個妝超靚呀, 激似阿拉伯妖姬囉...單字一個索呀~!!!最衰我無相機係度啦, 要痴機影相, 唉~
化完妝4 點半食飯, 5 點就要到運動場等埋位喇, 等足幾粒鐘
個show 8 點先開始, 所有dancer 都要等到9 點先出得場表演囉 (真係好似明星等埋位咁囉)
辛苦左半年只係為今日, 真係 "台上半分鐘, 台下十年功" 丫
但繼 "亞大田" 開幕式後, 仲有一次天河表演, 我o既土風舞生涯先算正式完結, 唉~仲要捱
|