........好唔捨得阿芬走......
雖然約左中午1 點飲茶, 但尋晚無論點都訓唔好
於是鬧鐘未響我就起身喇
中午1點阿芬係 "柏麗" 度接我, 跟住就車我, 芝同瓔去 "德興" 飲茶喇
本來都好地地架, 大家有講有笑, 仲有影相添
但當阿豹摸摸下芬o既頭時, 芬竟然....喊左出黎
搞到在場o既女仔加上豹豹都眼濕濕
飲完茶後, 我o地就去左 Starbuck 度坐左陣
跟住我, 秀芝, 銘同瓔就去左芬屋企喇
6 點...出發去機彭喇
坐係芬爸爸架車度, 眼見機彭愈黎愈近, 我開始忍唔住, 只好讓淚水默默地流
待芬辦好登機手續後, 前來送機o既人逐漸增多
開頭個個都好地地架, 但當芬正式入閘時
d 人就開始忍唔住喇
於是我, 瓔, JO, 芝4 個就企係機埋門口度喊喇
喊喊下芬竟然打俾我, 當我一見到芬來電張相時, 淚水早已洶湧咁流
加上聽到芬嗌我 "Baby" ....本想忍住o既情緒就係這剎那爆發左出黎
由於大佬叫芬提早入閘, 所以芬要係侯機室等
最後我o地一邊目送巴士載芬上機, 一邊喊
芬~我真係好唔捨得係呀!!!
雖然唔捨得, 但我知今次留學對你黎講係好事
見到芬喊, 我更加唔可以喊, 因為而家o既你乜都好, 唯獨未夠獨立
所以我只好強忍眼淚, 減少阿芬o既不捨之情, 待芬可以天勇敢地搭上法國留國之旅
芬...我相信一年之後o既你一定會比而家更優秀
信我...出去見識下對你 "有益無害"....加油呀芬!!!
|