哩個星期日日都好早訓, 最夜果日都唔過兩點就訓左喇
Hee~我決定要做個早睡早起o既乖寶寶
夜晚 9 點係體育館練舞喎, 多左好多新生呀
不知不覺我就升格做 "師姐" 喇, 時間真係過得好快!
因此, 由本來o既百人會演唔夠人, 到而家齋女仔已經有九十幾人
另外由於多左新生, 連男仔果邊都有三十幾, 四十人喇
South 要加油呀~因為只要有份參加會演, 有2個學分送呀!!!
因為耐無做運動, 所以練完舞後覺得超累
今晚 "大眼師姐" 又教左d 好Q 難o既動作丫, 係咁扭扭扭....
練完舞番到房已經夠累架啦, 但礙於 enroll o既嘢仲未搞掂
於是齋砌有咩堂可以上都砌到點幾先有得訓

|