老豆中午就番左廣州喇, 五點黎接左我後, 就同屋企人去番禺食飯喇
食完飯我就過左 "小肥半" 搵國寶, 之後我就同左國寶d frds去 "加洲紅" 飲酒喇
今晚飲"黑牌" 呀~救命!!!!
玩到兩點o靚鐘就走喇, 但當我同國寶番到學校時
咁岩得咁好采俾Ricky 係樓上見到喎, 於是我同國寶就同Ricky & Sabrina 去食宵夜喇
食完宵夜後, 我o地4 丁友又走左去"天利"打麻雀
South今晚勁興, 一家贏三家囉, 哈哈~
玩到9 點左右啦, 國寶見我呈現"垂死狀態" 就叫走喇
跟住Ricky & Sabrina 去食嘢, 我同國寶就番宿舍
連玩咁多晚好累呀....
|