好累呀~朝早9 點先訓, 下午4 點o靚鐘就醒左喇
家明今日走喇, 阻於尋晚我放左家明飛機, 仲要運滯到俾佢撞見我同國寶一齊
所以今日佢話食飯....唯有去啦....
今晚食飯有我, 家明, 莉, Ricky, Sabrina, Henry, 達 and 梅
家明大概食到六點九就走喇, 因為趕住搭車嘛
之後班仔就發癲喇, 阿達係咁"隊"梅飲酒囉
哈哈~ 班仔飲得好癲架, non-stop地一杯杯咁飲
哩d 時候 South 當然置身事外, only搞事兼睇戲o既者
最後4 條仔齋吹吹左打幾支啤酒...飲到梅嘔, Henry wing 咁囉
Hee~真係好玩喇!!!
食完飯番黎無耐, 我就落左樓下搵國寶喇
South 好衰呀...因為原先我應成左幫佢做功課架
但我又真係好累喎, 所以....Hee....好采國寶無怪我者.....
|