第二篇
星期日約左班朋友踩單車,踩左大約四個鐘由馬鞍山踩到去船灣淡水湖主壩,中途入左大埔某條村食tea,係主壩果度影左幾張相坐左一陣就返歸,高估左自己回程只係預一小時時間,結果用多左十分鐘,個天黑哂單車鋪剩係等我地果幾部車。

因為趕時間回程都保持一個平均高速,踩到大腿實哂有隨時抽筋既跡象。之後返左去葵芳打籃球果然打幾下就抽筋,仲要係抽得好勁果隻,其他人亦有筋齊齊抽相繼倒地,因為立定決心每星期都要跑步,打完籃球又去左運動場跑圈,跑到第二個又輕微抽筋,之後忍住痛跑埋第三個圈先收檔,經過一日長時間虐待後膝蓋加大腿肌肉都好痛。
|