原本想11月最後一日打日記結果無打,想係12月第一日打日記結果都無打。XD
遲左都好照幫十一月做個小總結,其實都好似無咩野好講。

十一月既生日會食韓燒,食到尾聲我食左廿個左右雪糕球,上面張相就係我既傑作,任何人睇見都O哂咀,臨尾因為人地等收鋪所以我好急咁食,果個時侯大家講開打WAR GAME,話下次玩不如帶手榴彈即係發射BB彈果隻,而我地有個冰河時期前就生存既朋友一向唔明白我地現代人既說話,佢竟然以為係玩真既手榴彈,大佬,玩WAR GAME唔駛真係有人死呀?就係咁無論食緊雪糕同無食雪糕既人都笑到PJ,亦差D因為佢既真心膠令我成為全港第一個食雪糕哽死既人。
剛剛星期六晚比個朋友車左上大帽山山頂,望左陣星就走,好凍不過比起睇流星雨果晚算碎料,而我發現到原來好多人都半夜三更上大帽山。
剛剛星期日跑左八千米,尼緊個星期日正式挑戰一萬米,因為我想跑渣打馬拉松十公里賽事,我識有D朋友都跑過而我就從來未跑過,至於果D半程同全程都應該呢世都無可能玩,跑兩個鐘以上我覺得我會死。orz
另外我其實都好想參加冬泳,不過我好似已經有幾個月無游過水,得返一個月時間,我諗我連暢泳組都可能玩唔掂,放棄機會好大。XD
十一月無咩特別亦好似無咩開心既事,希望十二月可以遇到令自己開心既人同事。今年既聖誕節究竟會點過呢?
|