MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

love me or hate me
某種意義上這日記只是表面的自我描述
SpaceOddity
暱稱: 阿洛
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偶然
百感交雜
Last Day
Angie Hart香港音樂會
The Show Must Go On
文章分類
全部 (40)
(14)
英文歌詞 (2)
愛情 (1)
未分類 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 301
今日人氣: 6
累積人氣: 2836
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


談十一月 呆滯 分類:

原本想11月最後一日打日記結果無打,想係12月第一日打日記結果都無打。XD

遲左都好照幫十一月做個小總結,其實都好似無咩野好講。

 

十一月既生日會食韓燒,食到尾聲我食左廿個左右雪糕球,上面張相就係我既傑作,任何人睇見都O哂咀,臨尾因為人地等收鋪所以我好急咁食,果個時侯大家講開打WAR GAME,話下次玩不如帶手榴彈即係發射BB彈果隻,而我地有個冰河時期前就生存既朋友一向唔明白我地現代人既說話,佢竟然以為係玩真既手榴彈,大佬,玩WAR GAME唔駛真係有人死呀?就係咁無論食緊雪糕同無食雪糕既人都笑到PJ,亦差D因為佢既真心膠令我成為全港第一個食雪糕哽死既人。

剛剛星期六晚比個朋友車左上大帽山山頂,望左陣星就走,好凍不過比起睇流星雨果晚算碎料,而我發現到原來好多人都半夜三更上大帽山。

剛剛星期日跑左八千米,尼緊個星期日正式挑戰一萬米,因為我想跑渣打馬拉松十公里賽事,我識有D朋友都跑過而我就從來未跑過,至於果D半程同全程都應該呢世都無可能玩,跑兩個鐘以上我覺得我會死。orz

另外我其實都好想參加冬泳,不過我好似已經有幾個月無游過水,得返一個月時間,我諗我連暢泳組都可能玩唔掂,放棄機會好大。XD

十一月無咩特別亦好似無咩開心既事,希望十二月可以遇到令自己開心既人同事。今年既聖誕節究竟會點過呢?






訪客留言 (返回 SpaceOddity 的日誌)


ching2323 於 2009-12-04 10:59 PM 發表:
cm(3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX 
Posted at 2009-12-05 12:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iiamm1314 於 2009-12-04 06:46 PM 發表:
`CoMMeNt 4 y0u`★
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx 
Posted at 2009-12-04 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TRUTHK 於 2009-12-04 01:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-12-04 01:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amyshancypy3 於 2009-12-04 07:26 AM 發表:
c0mment!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX 
Posted at 2009-12-04 01:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amyshancypy3 於 2009-12-04 07:26 AM 發表:
cm左唔留言>comm3net!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇5明-.- 
Posted at 2009-12-04 01:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ching2323 於 2009-12-03 08:33 PM 發表:
cm=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX 
Posted at 2009-12-04 05:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TRUTHK 於 2009-12-03 06:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-12-04 05:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amyshancypy3 於 2009-12-03 07:50 AM 發表:
c0mment!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX 
Posted at 2009-12-04 05:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tszx2 於 2009-12-03 06:12 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tszx2 於 2009-12-02 08:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]