MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

love me or hate me
某種意義上這日記只是表面的自我描述
SpaceOddity
暱稱: 阿洛
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偶然
百感交雜
Last Day
Angie Hart香港音樂會
The Show Must Go On
文章分類
全部 (40)
(14)
英文歌詞 (2)
愛情 (1)
未分類 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 301
今日人氣: 25
累積人氣: 2855
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 16 日  星期三   雨天


我後天太善良 鬱悶 分類: 未分類

我都唔知點解我會越來越天真,不論男女好多人都當感情係遊戲,我又何必認真呢?如果可以做一個手術令自己唔需要男女之情都唔錯,肯定我每一日都會開心好多,怪醫黑傑克你係邊呀?


我以前都唔係咁,小學試過一腳踏兩船,初中試過劈腿,點解大個咁認真GA!成日都諗埋D搵個真愛一生一世既ON居野。救命呀!我想洗腦呀!

 

我:我係XXX見到妳同男朋友行

某:某網既網友尼

我:拖手喎!=3=

某:都未係我條仔

我:

某:拖手一定要係男朋友嫁咩

我:我好天真GA 我當係GA

某:佢想我做佢女友 但我未想住

以上對話顯出我係幾咁天真同傻OMG


前一排係電視機睇左套得閒飲茶,係講方力申識左個愛浦既女仔,佢好鍾意人但人地偏偏當佢水泡,無聊先搵下佢ZIP時間,有節目就同佢講得閒飲茶啦!套野都幾反應現實所以睇到我好灰。

大約一個月前有個女仔係佢唔開心既時侯搵我傾電話,果日之後佢就成日打比我,我唔得閒同佢傾會比佢話,我平時唔搵佢又比佢話,聽左電話又唔比我收線,我主動收線又比佢話,佢發脾氣收線之後我唔打返比佢又比佢話,唔緊要,我後天已經比人育成為一個善良人,滿足到人既我都盡量滿足既,到我打得多比佢可能嫌我煩啦!又或者由一開始我都只係一個水泡,人地玩夠覺得我都唔好玩既咪閃LU!最後打比佢幾次都好快收線話遲D搵我咁啦!同得閒飲茶句野真係異曲同工。過左差不多一個星期我唔搵佢,之後我SEND左個SMS比佢,無幾耐佢打返比我問我係邊個,我話我係XXX,佢話唔係掛?遲D搵妳啦!就係咁我非常確定我只係佢既一個水泡,佢已經一早DEL埋我電話,因為佢有九百幾個男仔安慰佢,所以佢DEL完我真係唔記得我電話號碼,高手,專業玩家,多謝妳令我上左寶貴既一課。

前幾日又係MSN見到佢名前面打講電話請ADD,名後面就打我唔開心我煩我可以搵邊個傾?又出呢招,如果佢真係唔開心我只覺得佢抵死,呢個世界上有D人真係唔好同情佢對佢好,最後受傷既就只有自己。


 

 

 






訪客留言 (返回 SpaceOddity 的日誌)


chingy0 於 2009-12-18 07:06 PM 發表:
c0mm3nt=).
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX 
Posted at 2009-12-18 08:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amyshancypy3 於 2009-12-18 06:52 AM 發表:
怪醫黑傑克?

呵呵``

真係太天真la

= =`\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

漫畫尼架,咩都比佢醫到!=.=
 
比細我咁多既人話天真,陰公!
Posted at 2009-12-18 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0veyou_9420 於 2009-12-17 10:51 PM 發表:
COMMENT;)
個女仔甘衰既-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我抵死掛?!>X< 
Posted at 2009-12-18 05:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BaBy0rz 於 2009-12-17 06:42 PM 發表:
係阿~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

籃球場都勁!= =
Posted at 2009-12-18 05:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tszx2 於 2009-12-17 05:11 PM 發表:
-_-我有開過黎睇 睇到一半訓左教.
走左去食早餐.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

悶都訓著?=0=
Posted at 2009-12-18 05:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BaBy0rz 於 2009-12-16 06:51 PM 發表:
cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX 
Posted at 2009-12-16 11:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chocolate930 於 2009-12-16 06:19 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX 
Posted at 2009-12-16 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yungyung119 於 2009-12-16 11:17 AM 發表:
咁搞笑?!
咁你應該慶幸佢當你水泡wo..吾係到時一齊左輸得仲甘!
尼d女仔真係吾制得過...
...@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好搞笑咩?!-.-
都唔會既,我都就快對感情麻木,係左一齊傷我都應該唔會深!
人既真我唔係咁易睇到,唯有少心D...
...@X@
Posted at 2009-12-16 11:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tszx2 於 2009-12-16 05:39 AM 發表:
thanks 拎左啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tszx2 於 2009-12-16 05:38 AM 發表:
你咁聰明既.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為套野實在太舊,我覺得妳呢D年紀係唔會有興趣睇!=V= 
Posted at 2009-12-16 11:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]