我都唔知點解我會越來越天真,不論男女好多人都當感情係遊戲,我又何必認真呢?如果可以做一個手術令自己唔需要男女之情都唔錯,肯定我每一日都會開心好多,怪醫黑傑克你係邊呀?
我以前都唔係咁,小學試過一腳踏兩船,初中試過劈腿,點解大個咁認真GA!成日都諗埋D搵個真愛一生一世既ON居野。救命呀!我想洗腦呀!
我:我係XXX見到妳同男朋友行
某:某網既網友尼
我:拖手喎!=3=
某:都未係我條仔
我:
某:拖手一定要係男朋友嫁咩
我:我好天真GA 我當係GA
某:佢想我做佢女友 但我未想住
以上對話顯出我係幾咁天真同傻OMG
前一排係電視機睇左套得閒飲茶,係講方力申識左個愛浦既女仔,佢好鍾意人但人地偏偏當佢水泡,無聊先搵下佢ZIP時間,有節目就同佢講得閒飲茶啦!套野都幾反應現實所以睇到我好灰。
大約一個月前有個女仔係佢唔開心既時侯搵我傾電話,果日之後佢就成日打比我,我唔得閒同佢傾會比佢話,我平時唔搵佢又比佢話,聽左電話又唔比我收線,我主動收線又比佢話,佢發脾氣收線之後我唔打返比佢又比佢話,唔緊要,我後天已經比人育成為一個善良人,滿足到人既我都盡量滿足既,到我打得多比佢可能嫌我煩啦!又或者由一開始我都只係一個水泡,人地玩夠覺得我都唔好玩既咪閃LU!最後打比佢幾次都好快收線話遲D搵我咁啦!同得閒飲茶句野真係異曲同工。過左差不多一個星期我唔搵佢,之後我SEND左個SMS比佢,無幾耐佢打返比我問我係邊個,我話我係XXX,佢話唔係掛?遲D搵妳啦!就係咁我非常確定我只係佢既一個水泡,佢已經一早DEL埋我電話,因為佢有九百幾個男仔安慰佢,所以佢DEL完我真係唔記得我電話號碼,高手,專業玩家,多謝妳令我上左寶貴既一課。
前幾日又係MSN見到佢名前面打講電話請ADD,名後面就打我唔開心我煩我可以搵邊個傾?又出呢招,如果佢真係唔開心我只覺得佢抵死,呢個世界上有D人真係唔好同情佢對佢好,最後受傷既就只有自己。
|